Cicloturismo, natureza e experiencias.

domingo, 31 de marzo de 2013

Cicloturismo: Normativas e Reparacións básicas.


Boas de novo a tod@s, hoxe traiovos  un pequeno resumo, por un lado de reparación básicas en ruta (ofrecida por un colega do foro de rodadas.net, Slow) en modo de tutorial de youtube, e unha reflexión sobre a consideración do ciclista na normativa de tráfico e consellos para viaxes por estrada ou cidade.

INFO XERAL DE CICLOTRUISMO:
www.rodadas.net

REPARAR UNHA CÁMARA PINCHADA:
Vídeo - Tutorial

COMO CAMBIAR E REPARAR UNHA CADENA DE BICICLETA:

COMO CAMBIAR E AXUSTAR AS PASTILLAS DE FRENO:

COMO MEDIR A LONXITUDE CORRECTA DA CADEA PARA UNHA BICI:
video - Tutorial 4
COMO POÑER E QUITAR AS RODAS DA BICICLETA:
O canal desta xente contén moita información sobre BTT, reperacións e equipación.
video - Tutorial 6


(os carrís bicis son algo descoñecido en certos sitios deste país)

NORMATIVA E SEGURIDADE; EN QUÉ NOS AFECTA ÓS CICLISTAS?


A día de hoxe segue habendo moita polémica con respecto aos dereitos e deberes do ciclista, pero algo queda claro:


1)_En cidade e en estrada estamos en desventaxa con respecto ao coche, ao igual que na estrada e en vías compartidas con vehículos.
2)_Somos brandos. Aínda que compartimos a vía con outros medios, e teóricamente os coches nos teñen que respetar, nin sempre o fan, nin estamos na mesma situación. Un adiantamento arriscado, un xiro sen indicar ou unha rotonda moi concurrida pode tirarnos á calzada, quedando indefensos ante unha marabunta de coches que poden ou non evitarnos ou parar a auxiliarnos. Ademáis, hai que contar co punto cego dos vehículos de catro rodas, e os nosos propios puntos cegos.

Sabendo isto, algúns consellos a ter en conta:

1)_ Leva casco SEMPRE, incluso en cidade, pobo, ou cidade sen vehículos. O casco é o único que separa a nosa cabeza do asfalto, pedra, lama, cemento ou area, e con unha correcta utilización pode salvarnos.


2)_En grupo e pola estrada, viaxa en fila india. Non só facilitas aos demáis o avance ( o que vai adiante actúa de cortaventos, é o que máis esforzo realiza pola resistencia do vento), senón que ocupas menos da calzada permitindo aos demáis vehículos o paso. Creo recordar que o máximo permitido en liña paralela son 2 ciclistas.

3)_Sinala co brazo todos os xiros e maniobras. Nós non temos intermintentes que indiquen ao/s que veñen atrás se vamos a deternos ou xirar nunha rotonda, asi que debemos facernos ver de algún xeito.


4)_Pola estrada, en teoría se conta con un arcén o suficientemente ancho como a nosa bici, debemos facer uso del. Agora ben, de non caber con soltura nel, a bici debe ir pola vía e ser considerado un vehículo máis, ao que deberán esperar e pedir permiso para adiantar coma se se tratase de outro coche, respetando a distancia de seguridade tanto atrás como na hora de adiantar.

5)_ Non fagas uso da acera coa bici. A acera pertence aos peóns, aínda que moitos coches non o respeten e aparquen nela. Nós, como vehículos, temos o deber de circular pola rúa sen entorpecer o paso dos viandantes.

6)_ En caso de grupos de ciclistas, tanto o primeiro como o último deberán levar un chaleque reflectante e ir lixeiramente máis metidos no carril, facendo de aviso aos coches que se achegan e protexendo ao grupo de adiantamentos indebidos ou arriscados. Recoméndase que sexan os máis expertos do grupo quenes leven a cabo esta tarefa.

7)_En momentos de pouca visivilidade ou de solpor e amencer, a parte da noite, o ciclista ou grupo de ciclistas deberá levar luces de posición traseira e dianteira, roupa refletante e, en caso de levar carrito de carga ou alforxas, reflectantes nelas.


E isto é todo por agora, intentarei subir máis contidos á medida que vaia aprendendo máis.

Saúdos, cicloturistas!

No hay comentarios:

Publicar un comentario